Fjord 880 AC HT


Moderator: Lars Lundbladh

Skriv svar
pklantz
Inlägg: 2
Blev medlem: 09 jan 2004, 08:33

Fjord 880 AC HT

Inlägg av pklantz »

Fjord 880-84 Säljes, Utrustning: Kamd 43- 01, Dieselvärmare, kylskåp, El-toa, Dusch på badbrygga, 2 st bord, 2lågigt Origo, landström+ laddare, radio+ CD, TV+DVD, Tv- antenn, Kompass, logg, 3 st batterier, trimmplan, Bogproppeller, Varmvattenberedare, länspump man+el, Säkerhetsskåp, stävstege,Strålkastare, Dokumentation. Båten genomgick en påkostad renovering 01-02, Ny motor, nya durkar, ny "klädsel på skrov, nya dynor i kupen, elcentral med landström, nya mattor.
Nitro
Inlägg: 2
Blev medlem: 21 mar 2005, 18:45

Inlägg av Nitro »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by pklantz</i>

Fjord 880-84 Säljes, Utrustning: Kamd 43- 01, Dieselvärmare, kylskåp, El-toa, Dusch på badbrygga, 2 st bord, 2lågigt Origo, landström+ laddare, radio+ CD, TV+DVD, Tv- antenn, Kompass, logg, 3 st batterier, trimmplan, Bogproppeller, Varmvattenberedare, länspump man+el, Säkerhetsskåp, stävstege,Strålkastare, Dokumentation. Båten genomgick en påkostad renovering 01-02, Ny motor, nya durkar, ny "klädsel på skrov, nya dynor i kupen, elcentral med landström, nya mattor.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Nitro
Inlägg: 2
Blev medlem: 21 mar 2005, 18:45

Inlägg av Nitro »

Hej Fjordägare!
Tacksam ifall du kunde kontakta mig angående båten du evetuellt skall sälja.
pklantz
Inlägg: 2
Blev medlem: 09 jan 2004, 08:33

Inlägg av pklantz »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Nitro</i>

Hej Fjordägare!
Tacksam ifall du kunde kontakta mig angående båten du evetuellt skall sälja.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Hejsan, du kan ringa mig på telefon 0152-14756 eller 0706-573205, så kan jag ge dig mer info om båten.


//Kent
Skriv svar