Jeg så denne modellen i modelloversikten. Jeg har aldri sett denne Fjord-modellen før og lurte på om det egentlig er en Fjord. Er det noen som vet når den ble produsert.
Jeg finner ikke båten i Det norske Veritas sertifiseringsregister fra årene 1970-83 og 87-98.
Fjord Selco 25?
Moderator: Lars Lundbladh
Fjord selco 25, er det virkelig en Fjord?
Denne båttypen har jeg sett til salgs et par ganger som "Fjord" eller endog "Selcruiser". Nå senest på Finn.no Jeg har prøvd å få noen til å dokumentere at det er en Fjord ved å vise en broskjyre eller annet originalt Fjord-plast materiell som beskriver modellen eller bilde av et DnV- eller fabrikk-skilt i båten. Men ingen har greid det ennå.

I modelloversikten her på fjordclub.com er denne listet opp som en "Fjord Selco 25" uten at noen har kunnet dokumentere at det er en Fjord produsert av Fjordplast.
Jeg gir flaske Whiskey til den som kan dokuemntere at denne modellen er laget av Fjord. En blomsterbukett om den er en avholdsmann

I modelloversikten her på fjordclub.com er denne listet opp som en "Fjord Selco 25" uten at noen har kunnet dokumentere at det er en Fjord produsert av Fjordplast.
Jeg gir flaske Whiskey til den som kan dokuemntere at denne modellen er laget av Fjord. En blomsterbukett om den er en avholdsmann

-
- Kontakt: